رویداد نمایشگاهی آرایشی و بهداشتی در ماکو برگزار می شود

مدیر مرکز نمایشگاه ها و همایش های دائمی منطقه آزاد ماکو گفت: نخستین رویداد نمایشگاهی آرایشی و بهداشتی “Maku Cosmetics & Sanitary 2018” از ۲۹ خرداد الی ۱ تیر در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

به گزارش فرینا، ابراهیم جلیلی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه آزاد ماکو و به منظور معرفی فرصت ها،مزیت های سرمایه گذاری و توسعه صادرات و همچنین پس از برگزاری موفقیت آمیز چندین نمایشگاه بین المللی در زمینه های مختلف نخستین نمایشگاه تخصصی، صادراتی مواد شوینده ، پاک کننده، بهداشتی، آرایشی، سلولزی و صنایع وابسته به همراه کارگاه ها، پنل های تخصصی مشترک با کشور ترکیه و اقلیم کردستان عراق و با حضور هیات های تجاری برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف تحقق حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود افزود: فروش بیشتر و افزایش سهم بازار، معرفی کالاهای جدید، بدست آوردن شهرت، اعتبار و موفقیت، اخذ سفارشات کلان برای آینده (پیش فروش)، جمع آوری نقدینگی، برقراری ارتباط با جامعه و مصرف کنندگان، ایجاد ذهنیت مثبت و قوی به نفع بنگاه یا محصول، القا یک طرز تفکر یا اندیشه نو در مصرف کنندگان و پیدا کردن پیمانکاران و تامین کنندگان مواد اولیه از اهداف و رویکردهای برگزاری این نمایشگاه است.
جلیلی با اشاره به برگزاری پنل تخصصی فرصت های سرمایه گذاری مشترک با ترکیه و عرق در حاشیه برگزاری نمایشگاه گفت: این نشست تخصصی با حضور شیخ مصطفی عبدالرحمان رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان و هیئتی تجاری از عراق و ترکیه و چنگیزگورسی رایزن بازرگانی ترکیه در محل سالن کنفرانس نمایشگاه برگزار می شود.
وی همچنین باز برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش تقدیر از تولیدکنندگان برتر خبرداد و افزود: تعداد ۴۰ غرفه تولیدکنندگان ایرانی در فضای ۲۰۰۰ مترمربع نمایشگاه که مجهز به سیستم های تهویه و روشنایی مدرن است شرکت دارند.
وی در پایان گفت: علاقه مندان جهت حضور در این نمایشگاه ، ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۴۴۳۴۲۵۳۲۶۴ و ۰۹۱۲۷۰۷۸۲۰۲ یا از طریق ایمیل Ex@makufz.org و یا پایگاه اطلاع رسانی رسمی نمایشگاه igap.net/mfziec و sapp.ir/mfziec اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

برچسب ها : منطقه آراد ماکو
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو