پایان مسابقات فوتسال جام رمضان قشم با قهرمانی تیم سرخپوشان

مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان قشم با قهرمانی تیم سرخپوشان خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری 35 ديدار در مسابقات جام رمضان امسال گفت: در این مسابقات  14 تیم فوتسال شهرستان قشم به صورت آزاد در رده سنی بزرگسالان  با هم به رقابت پرداختند که با قهرمانی تیم سرخپوشان همراه بود.

وی ادامه داد: تيم‌هاي ریوگ و پارسه با غلبه بر سایر حريفان‌ به عنوان تيم‌هاي دوم و سوم معرفي شدند و امیر بید شهری از تیم پارسه  با ۱۱ گل زده به عنوان آقای گلی دست یافت.

به گفته مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ، سجاد گدری از تیم سرخپوشان، عنوان بهترین بازیکن این مسابقات را به خود اختصاص داد.

قهرمانی، با معرفی تیم فجر مبین به عنوان برنده جام اخلاق بیان کرد: مختار میرزایی از تیم پارسیان جنوب نیز توانست عنوان بازیکن اخلاق این دور از مسابقات را نصیب خود کند.

وی برگزاری این قبیل مسابقات را سبب نشاط و سرزندگی دانست و گفت: ورزش کردن و روزه گرفتن هم زمان باعث سلامتی بیشتر می شود.

 مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به هدف برگزاری مسابقات جام رمضان عنوان کرد: تحرکات جسمی، هیجان و اشتیاق ناشی از ایجاد حس رقابت در کنار احساس معنویت این ماه در افزایش نشاط اجتماعی و سلامت روحی جامعه تاثیر شایانی دارد.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان قشم در تاریخ بیستم خرداد ماه  برگزار شد که با اهدا کاپ قهرمانی به برگزیدگان همراه بود.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.