یک انتصاب در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور

سرپرست معاونت تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد.

به گزارش فرینا، با حکم مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «اکبر افتخاری» به عنوان سرپرست معاونت تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد. 

در این حکم آمده است:
نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می شوید.

بی تردید در سال حمایت از کالای ایرانی، تلاش دانایی محور و تدوین برنامه های اقدام برای عملیاتی سازی جدی بند یازده سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به منظور انتقال فناوری های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، افزایش صادرات کالا و خدمات و توسعه صنعتی در این مناطق و ارزیابی سیاست ها، پایش و نظارت بر اجرای برنامه ها در قالب شاخص های کیفی و کمی در دستیابی به اهداف توسعه ای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشارکت با کارشناسان و خبرگان این مناطق؛ از مهم ترین وظایفی است که انجام آن مورد انتظار است. 
گفتنی است «اکبر افتخاری» دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی با گرایش مدیریت مالی تاکنون عضویت در هیأت مدیره، معاونت برنامه ریزی و نوآوری و مدیریت تعالی سازمانی «بیمه ایران»، معاون طرح و توسعه هلدینگ توسعه و فناوری اطلاعات خوارزمی، مدیرعامل شرکت داده پردازی خوارزمی، رئیس هیأت مدیره شرکت شبکه گستران خوارزمی، رئیس هیأت مدیره شرکت افرا، معاون استراتژی و منابع انسانی شرکت کربن ایران، معاون منابع انسانی گروه شرکت های داتک، عضو هیأت مدیره شرکت صنعت و معدن پارس (وابسته به تعاونی وزارت کشور)، رئیس دبیرخانه شوراهای اسلامی مراکز استان ها، دبیر مجمع ملی جوانان و مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی را بر عهده داشته است. 

هم چنین تدریس در دانشگاه های مختلف به مدت 10 سال، نگارش 10 عنوان مقاله علمی پژوهشی در زمینه مالی، همکاری با موسسات پژوهشی و مشاوره مدیریت و مدیریت بیش از 20 پروژه تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه های مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک از دیگر سوابق «اکبر افتخاری» است. 

لازم به ذکر است پیش از افتخاری، «مهدی بازارگان» سمت معاونت تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی را بر عهده داشت. 
 

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو