راه اندازی نرم افزار اينترنتي مشتری مداری و میز خدمت در بندر شهیدرجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ضمن بیان این مطلب که بندر شهید رجایی و بنادر تابعه آن به صورت 24 ساعته فعالیت دارند، گفت: در راستای نگرش مشتری مداری، ارائه خدمات بندری، دریایی و پشتیبانی با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.


به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور با اشاره به 24 ساعته بودن فعالیت بندر شهید رجایی و سایر بنادر بازرگانی استان همچون بندر لنگه، شهید باهنر و قشم افزود: علاوه بر واحدهای ستادی و پشتیبانی که به صورت شیفت های کاری در این بنادر به شکل شبانه روزی فعالیت دارند، تمامی پایانه های بندری و شرکت های بخش غير دولتي فعال در زمینه عملیات تخلیه و بارگیری کالا نیز به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی به مشتریان هستند.

عفیفی پور گفت: با توجه به نقش بنادر كوچك در نوار ساحلي استان هرمزگان در ايجاد اشتغال پايدار و امنيت، اين بنادر مورد توجه قرار گرفته و تكميل زير ساخت ها و تسهيل فرايند هاي عملياتي بويژه در خصوص امكان صادرات فرآورده ها و كالاهاي ايراني در دستور كار اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان قرار گرفته است.

وی افزود: براساس سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی در زمينه مشتری مداری، ارائه خدمات بندری، دریایی و پشتیبانی در بنادر با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری به گونه ای مدیریت می شود تا علاوه بر افزایش بهره وری امور صادرات، واردات و ترانزیت به سهولت و مطابق با نرم های جهاني انجام پذیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ارایه خدمات الکترونیکی و فعالیت های مبتنی بر فناوری از سالها پیش تاکنون در این اداره کل در حال انجام است و نرم افزارهایی نظیر سامانه جامع دریایی، سامانه جامع کانتینری موسوم به CCS و سامانه جامع کالاهای جنرال کارگو موسوم به GCOMS بخش زیادی از نیازها و دغدغه های مشتریان را برطرف کرده است.

عفیفی پور افزود: در سال جاری نیز نرم افزار مشتری مداری به نشانی اینترنتیcrm.pmo.ir راه اندازی شده و تجار و صاحبان کالا می توانند نسبت به پیگیری الکترونیکی نامه های خود، ردیابی کالا و کانتینر، تمامی خدمات اداری دریانوردان، خرید اینترنتی بلیت سفرهای دریایی، از طریق این درگاه اقدام نموده و نیازی به حضور فیزیکی ارباب رجوع نیست.

وی گفت: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت بنادر به ویژه بندر شهید رجایی، میز خدمت فیزیکی در نقاط مختلف این بندر به زودی ایجاد و با بهره گیری از کارشناسان مجرب نياز مشتريان بنادر در كوتاه ترين زمان ممكن و به روش سهل و آسان مرتفع مي شود. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: این اداره کل الکترونیکی نمودن سایر خدمات خود را در راستای دستورالعمل میز خدمت الکترونیکی در دستور کار قرار داده و در آینده نزدیک تعداد آنها افزایش خواهد یافت.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی در پایان گفت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مدت 3 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و به راهنمایی ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست آنان، مشغول است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو