جزیره کیش میزبان گردشگران آفتاب و دریا

رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش با اشاره به پتانسیل‌های موجود در جزیره کیش گفت: جزیره کیش می‌تواند میزبان گردشگران آفتاب و دریا باشد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، رئیس هیات‌ مدیره جامعه هتلداران کیش در دومين نشست فعالان اقتصادي كيش، توجه به حوزه  ای تی و گردشگری را کلید موفقیت و توسعه کیش دانست و افزود:  فعالیت ۵۰ هتل در کیش بستر مناسبي براي  جذب گردشگر خارجی است.
مخملباف افزود: برابر آمارهای معتبر گردشگری جهانی هر ۶ گردشگر خارجی يك شغل ایجاد میکند ولی هر ۶۰ گردشگر داخلی يك شغل ایجاد می کند به همين جهت کشورهای گردشگر پذیر دنیا از جذب گردشگر خارجی به عنوان یکی از بهترین ابزارها براي اشتغال زایی و کارآفرینی استفاده مي كنند در حالي كه سهم ایران با توجه به ظرفيت هاي خدادادی و طبیعی و تاریخی بسیار ناچیز است.
وي افزود: کیش به جهت پتانسیل های موجود طبيعي و امکانات می تواند با ایجاد خط ارتباطی مستقیم بین کشورهای اسکاندیناوی ميزبان گردشگران براي بهره گيري از آفتاب و دريا باشد.
رييس هيات مديره جامعه هتلداران كيش، توسعه و به روز رسانی اپلکیشن کیش و توجه ویژه به ظرفيت هاي هواپیمایی کیش را از ديگر اقدامات براي جذب بيشتر گردشگران برشمرد.  

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.