توانمندسازی دانش آموزان و توسعه آینده جزیره قشم

مشاور مدیرعامل در مدیریت سلامت، ورزش و امور اجتماعی و جوانان، توانمندسازی دانش آموزان بر اساس ظرفیت های جزیره را تضمینی برای توسعه پایدار این منطقه دانست.

به گزارش فرینا، عباس براهیمی در نشست کارگروه کمیته آموزش توانمندسازی نیروی انسانی و در جمع خبرنگاران، با اشاره به نگاه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای توسعه پایدار جامعه محلی گفت: متناسب سازی رشته های آموزشی با محوریت پتانسیل های موجود در جزیره قشم، کیفیت بخشی در آموزش را جایگزین کمیت گرایی می کند.
وی افزود: الویت اول سازمان منطقه آزاد قشم و آموزش و پرورش این شهرستان، پرورش نیروی انسانی شایسته است.
به گفته این مشاور منطقه آزاد قشم، هدف های آموزشی و پرورشی می تواند به کمک پیوست های فرهنگی و بسته های حمایتی سازمان منطقه آزاد قشم محقق شده و نسلی متخصص و کارآمد منطبق بر ظرفیت های موجود در منطقه پرورش دهد.
لازم به ذکر است، کارگروه آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی سازمان منطقه آزاد قشم و آموزش و پرورش شهرستان با حضور جمعی از مسوولین منطقه آزاد قشم و آموزش و پرورش بخش مرکزی و شهاب به منظور نیازسنجی و دسته بندی موضوعات آموزشی در محل معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان برگزار شد.
آموزش و پرورش جزیره قشم با کسب افتخارات متعددی در جشنواره های مختلف استانی و کشوری، شامل دو بخش مرکزی با 23 هزار دانش آموز و  تعداد یک هزار و 280 معلم، بخش شهاب با 10 هزار و 600 دانش آموز و 690 معلم است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو