محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

دانش بنیان های ارس فراتر از سطح کشوری حمایت می شوند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست با شرکت های دانش بنیان، گفت: سازمان منطقه آزاد ارس، از راه اندازی استارتاپ ها و فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در ارس، فراتر از سطح کشوری حمایت خواهد کرد.

یه گزارش فرینا، محسن نریمان در این جلسه با اشاره به اینکه دانش بنیان ها می توانند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند، تاکید کرد: هدف ما راه اندازی استارتاپ ها و حمایت از دانش بنیان ها حتی فراتر از سطح کشور است.
وی افزود: بر همین اساس، آماده کمک به تجاری سازی شرکت های دانش بنیان برای تسهیل همکاری بیشتر این شرکت ها با سرمایه گذاران هستیم.
نریمان خاطرنشان کرد: به شخصه علاقه زیادی به شرکت های دانش بنیان و فناور دارم؛ چراکه این شرکت ها حلقه مفقوده صنایع کشور هستند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان گفت: ارتباط شرکت های دانش بنیان با مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد ارس تسهیل می شود تا این فعالان عرصه علم و اقتصاد بتوانند مشکلات خود را به سرعت مرتفع کنند. 
در این جلسه که با حضور مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در منطقه آزاد ارس برگزار شد، حاضرین به بحث و تبادل نظر در زمینه مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه شرکت های دانش بنیان پرداختند و بخشی از خواسته های مدیران این شرکت ها در حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مطرح شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو