ارائه خدمات 24 ساعته ترانشیپ کالا از بندر امام(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: بنادر و دریانوردی استان خوزستان، برای ارائه میز خدمت به مراجعان با هدف رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع آمادگی دارد.    

به گزارش فرینا، عادل دریس با بیان این مطلب افزود: نشست های توجیهی و آموزشی برای زمینه سازی اجرای شایسته میز خدمت با گردآوری و احصای خدمات قابل ارائه و به روز رسانی فرآیندها آغاز شده است.

دریس گفت: تسهیل دسترسی به مجموعه خدمات و نحوه دریافت مستندات در هریک از بخش های اداره کل بنادر مورد بررسی قرار گرفته است.
 
وی درباره نحوه ارائه خدمات حضوری، افزود: این خدمات در قالب میز خدمت حضوری در روزهای کاری و در طول ساعات اداری انجام می شود، ضمن اینکه میز خدمت غیرحضوری به صورت ۲۴ ساعته  آماده ارائه خدمت به مشتریان بندری و دیگر مراجعان است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادیبندر امام خمینی(ره)نقش مهمی قابل توجهی در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی دارد، گفت: به منظور پیشبرد خدمات رسانی به بارزگانان و صاحبان کالا در زمینه تخلیه و بارگیری، کلیه خدمات عملیات دریایی و بندری در تمام طول سال به صورت شبانه روزی انجام می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو