1/ ارس میزبان نشست معاونین فرهنگی مناطق آزاد کشور

نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور از روز سه شنبه 5 تیرماه آغاز و تا روز جمعه 8 تیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار می شود. 
یوسف داداش زاده در این باره گفت: نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور از روز سه شنبه 5 تیرماه آغاز و تا روز جمعه 8 تیر ادامه خواهد داشت. 
وی عنوان کرد: تبیین رویکرد جدید معاونت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور، هدف اصلی برگزاری این نشست است. 
داداش زاده تصریح کرد: رویکرد جدیدی که با حضور محمدرضا رستمی در معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور، ایجاد شده است، باعث افزایش نقش آفرینی معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شده است. 
وی  اظهار کرد: این رویکرد می تواند باعث تحول قابل توجه در حوزه های مرتبط شده و بسترهای بسیار مهمی را در زمینه های اقتصادی و اشتغال، فراهم کند. 
داداش زاده در ادامه گفت: در این نشست علاوه بر معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور و مدیران حوزه های مختلف این معاونت، بیش از 10 استاد صاحب نظر در حوزه های مرتبط نیز حضور خواهند داشت. 
داداش زاده افزود: در طول روزهای برگزاری این نشست، دوره ها و جلسات تخصصی با حضور این اساتید در مواردی چون کسب و کارهای جدید، توسعه برند، گردشگری، اقتصاد هنر، صنایع خلاق، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها و موضوعات مرتبط برگزار خواهد شد. 
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: این نشست به صورت ادواری در مناطق آزاد کشور برگزار می شود و نشست پیشین در اواخر سال 96 به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار شده بود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو