سه موج سوار منطقه آزاد قشم به تیم ملی راه یافتند

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از راهیابی سه ورزشکار رشته موج سواری این منطقه به تیم ملی از مسابقات موج سواری کشور که در چابهار برگزار شد، خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی گفت: یوسف شریفی در رده سنی جوانان با کسب مقام سومی به همراه عبدالرحمن فروغی طبلی و عبدالاسلام شریف نژاد به ترتیب با کسب عنوان دوم و سوم در رده سنی نوجوانان از مسابقات موج سواری کشور که 31 خرداد و اول تیر ماه در چابهار برگزار شد، به تیم ملی موج سواری کشورمان راه یافتند.
وی اعلام کرد: این رقابت ها توسط حامد برخوردارزاده مسئول برگزاری مسابقات انجمن موج سواری ایران و دبیر کمیته موج سواری منطقه آزاد قشم باهدف انتخاب تیم ملی به مدت دو روز در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.
مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این مسابقات حسن شریفی مسئول کمیته موج سواری سازمان منطقه آزاد قشم نیز به عنوان کادر هیات داوران حضور داشت.
وی با اعلام اینکه 12 ورزشکار و دو مربی از منطقه آزاد قشم در این مسابقات کشوری حضور داشتند، افزود: تیم موج سواری قشم در رده سنی نوجوانان با 8 نفر، در رده سنی جوانان با دو ورزشکار و در رده بزرگسالان هم با دو شرکت کننده حضور داشت. 
تیم موج سواری سازمان منطقه آزاد قشم با 15 عضو در سه رده سنی نوجوانان (10 تا 14سال)، جوانان (14 تا 18 سال) و بزرگسالان که شامل 13 ورزشکار مرد و دو ورزشکار بانو هستند، از آذر ماه سال 96 آغاز به کار کرده و در حال حاضر سه عضو ملی پوش دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو