ارس 13 / مناطق آزاد فرصت های مناسبی برای رشد استارتاپ ها فراهم می کنند

مشاور کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها در شانزدهمین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور که به میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار می شود، گفت: مناطق آزاد فرصت های بسیار خوبی را برای تسهیل مسائل قانونی و جذب سرمایه گذار خارجی، در اختیار استارتاپ ها قرار می دهند.

به گزارش فرینا، محمد قندیلی در کارگاه تخصصی «استارتاپ ها و شتاب دهنده ها» گفت: سازمان های مناطق آزاد ایران می توانند استارتاپ های موجود را به صورت دقیق ارزش گذاری کرده و بر اساس ارزش هر استارتاپ، سرمایه گذارانی برای هر یک از آنها تدارک ببینند. 
وی تصریح کرد: استارتاپ ها می توانند به صورت مشترک در بین مناطق آزاد فعالیت کنند. قندیلی با اشاره به موارد مشترک مناطق مختلف ایران، خاطرنشان کرد: برای نمونه مناطق آزاد ارس و ماکو دارای نقاط مشترکی هستند که از این مشترکات می توان در حمایت از استارتاپ ها استفاده کرد. 
وی گفترد: مراحل اولیه استارتاپ ها مهم ترین مرحله ای است که متاسفانه در کشور برنامه مناسبی برای این مراحل وجود ندارد و شکست بیشتر استارتاپ ها در این مرحله صورت می گیرد. 
قندیلی در پایان گفت: مرحله ارائه کالا و یا ارتباط اولیه با مشتری ها نیز یکی از مهم ترین مراحل حیاتی استارتاپ هاست و بیشترین حمایت در این مرحله مورد نیاز است. 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو