نشست مسئولان و فعالان اقتصادی کیش با مدیرعامل شرکت شستا

مسئولان و فعالان اقتصادی کیش در نشستی با مدیرعامل شرکت شستا در خصوص همکاری های اقتصادی گفت و گو کردند.

به گزارش فرینا، در نشستی که با حضور دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مرتضی لطفی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران شستا و جمعی از فعالان اقتصادی جزیره کیش عصر چهارشنبه 6 تیر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد دکتر انصاری لاری با اشاره به ظرفیت های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: مجموعه شستا بخش فعال و بزرگ اقتصادی در کشور است که  قرار است با تشکیل کمیته ای با حضور معاونان اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران شستا تلاش می شود زمینه های همکاری و هم افزایی بررسی و با انعقاد تفاهم نامه ای در کیش اجرایی شود.

وی در ادامه از حضور شستا در صندوق توسعه و سرمایه گذاری کیش خبر داد و افزود: توافق شده است شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به عنوان سهامدار در این صندوق حضور داشته باشد.

انتقال برخی تبادلات خارجی و دفاتر این شرکت به کیش و حضور در بورس بین المللی از دیگر موضوعات مورد اشاره دکتر انصاری لاری در این نشست بود که مجموعه شستا می تواند با توجه به ظرفیت های جزیره کیش در بحث قوانین و معافیت های بین المللی مناطق آزاد به دور از مشکلات ناشی از تحریم ها، فعالیت های مالی خود را در عرصه بین المللی بر بستر قانونی در کیش ادامه دهد.

بنابر همین گزارش مرتضی لطفی مدیرعامل شستا نیز به ارائه گزارشی از شرکت های تحت پوشش این بنگاه اقتصادی و همچنین ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی در منطقه آزاد کیش پرداخت.

گفتنی است در این نشست فهرست تعدادی از شرکت های قابل واگذاری مجموعه شستا به حاضران اعلام شد و فعالان اقتصادی کیش نیز در خصوص مشارکت مجموعه شستا در فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در کیش بحث و تبادل نظر کردند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو