ارس 18 / به مدیران عامل مناطق آزاد برای عبور از بحران اقتصادی اعتماد کنید

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، در اختتامیه شانزدهمین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور که به میزبانی ارس برگزار شد، گفت: به مدیران عامل مناطق آزاد برای عبور از بحران اقتصادی کشور اعتماد کنید.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در این نشست، با اشاره به اینکه اقتصاد ایران باید از دالان های پرچالش عبور کند، خاطرنشان کرد: مناطق آزاد در کمترین توان خود قادر به رفع مشکلات اقتصادی استان هستند.
وی تاکید کرد: جفا در حق مناطق آزاد مخالفت با نص صریح قانون است.
محسن نریمان افزود: عده ای شبانه روز تلاش می کنند، مناطق آزاد را به سمت بروکراسی و مشکلات سرزمین اصلی کشیده و مانع از اهداف توسعه محور این مناطق برای کمک به اقتصاد ملی شوند.
وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف نهایی در مناطق آزاد، راه طولانی در پیش داریم، گفت: برای رسیدن به این هدف نیاز داریم تا به راهکارهای ارائه شده در این مناطق اعتماد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مشکل مناطق آزاد سنگ اندازی عده ای سودجو برای انحراف از اهداف است اما اگر بر اهداف خود پافشاری کنیم، آینده بسیار خوبی در انتظار ایران خواهد بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بخش دیگری از صحبت های خود، گفت: با توسعه گردشگری می توانیم به توسعه صنعتی برسیم و به این منظور باید جذب گردشگر و کسب درآمد از گردشگری را ایرانیزه کنیم.نریمان افزود: صنعت گردشگری بهترین مزیت برای برندسازی در کشور است و مناطق آزاد نیز می
توانند از این مزیت استفاده کنند.
وی تصریح کرد: با الگوگیری از کشورهای موفق در صنعت گردشگری، همچون ترکیه که درآمدی بالاتر از فروش نفت ایران دارند، می توانیم این صنعت را در کشور نهادینه کنیم.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه منطقه آزاد ارس یکه تاز صنعت و تولید در بین مناطق آزاد ایران است، خاطرنشان کرد: پیشتازی در عرصه صنعت باعث نشده است که از ظرفیت های گردشگری برای رونق اشتغال، معیشت و افزایش درآمد غافل شویم.
وی در پایان افزود: ایرانیزه کردن صنعت گردشگری کشور و یافتن روش های کسب درآمد از این صنعت، باید در مناطق آزاد مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.