برگزاری نشست معاونین سرمایه گذاری و توسعه مدیریت سازمان های مناطق آزاد

نشست چگونگی تسهیل جلب و جذب سرمایه گذاری و نحوه تامین مالی مناسب از بازار سرمایه برای اجرای پروژه های توسعه ای مناطق، چالش ها و راهکارها با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور، معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری و معاونین توسعه مدیریت سازمان های مناطق آزاد در تهران برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که توسط معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، محمدرضا عبدالرحیمی مدیر دفتر برنامه ریزی، بودجه و سرمایه گذاری این دبیرخانه گفت: مناطق آزاد مکانیزم همزمان جلب و جذب سرمایه گذاری و توسعه صادرات است و ماده یک قانون چگونگی اداره مناطق آزاد بر هدف توسعه سرمایه گذاری در این مناطق تصریح می کند. 
وی تاکید کرد: سرمایه گذاری ضرورت اشتغال، تولید و صادرات است و مناطق آزاد طرف 5 سال گذشته در توسعه صادرات عملکرد خوبی داشته اند هرچند که هنوز در این بخش با ایده آل و انتظارات فاصله داریم. 
هم چنین در این نشست چالش های قابل مدیریت در داخل مناطق آزاد و نیز چالش های فرا منطقه ای این مناطق مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 
محمد معزالدین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق و اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست حضور داشتند. 
 

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.