فعالیت 123 واحد صنعتی در منطقه اقتصادی سلفچگان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: 123 واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان فعال است که 80 درصد نیروهای این واحدها از قم، 15 درصد از سایر استان‌ها و پنج درصد نیز غیرایرانی هستند.


به‌ گزارش فرینا، سیدمهدی علیزاده‌طباطبایی در نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، افزود: معافیت هفت ساله برای واحدهای فعال، برخورداری از امتیاز ویژه جغرافیایی، هماهنگی مطلوب با شرکت‌های خدماتی از جمله ویژگی‌های این منطقه است.
طباطبایی گفت: سال 88 اتصال منطقه اقتصادی سلفچگان به راه آهن سراسری به تصویب دولت رسید و زیرسازی این مسیر که حدود 14 کیلومتر است، 6 کیلومتر بیرون و هشت کیلومتر داخل منطقه می‌باشد که هنوز به سرانجام نرسیده است.
وی افزود: فعالیت‌های تجاری شامل صادرات، واردات و ترانزیت کالا در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان صورت می‌گیرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: نزدیکی به مراکز سیاسی، اقتصادی و تجاری کشور، استقرار منطقه در محدوده ای که حدود 60 درصد جمعیتی و صنایع در اطراف آن قرار گرفته، ارتباط با بزرگراه‌های شرق و غرب و شمال و جنوب کشور، دسترسی به راه آهن سراسری، واگذاری سند مالکیت، وجود اداره گمرک که تسهیل کننده کار صادرات و واردات است از مزایای منطقه اقتصادی سلفچگان است.
 طباطبایی افزود: 123 واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان فعال است که 80 درصد نیروهای این واحدها از قم، 15 درصد از سایر استان‌ها و پنج درصد نیز غیرایرانی هستند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.