راهیابی ووشوکاران قشمی به مسابقات جام بسیج کشور

مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از راهیابی 17 ووشوکار قشمی به رقابت های جام بسیج کشور با کسب 4 مدال طلا، 4 نقره و 9 برنز خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی با اعلام این خبر افزود: تیم ووشو منطقه آزاد قشم با 37 ورزشکار توانست در بخش انفرادی مسابقات سبك "خواءچوان" ووشو هرمزگان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان مدال آوری کند.
وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در چهار رده سنی با هدف انتخاب برترین ها و اعزام آنان به مسابقات قهرمانى بسيج کشور، ادامه داد: در رده سنی نونهالان در وزن های مختلف 11 شرکت کننده از قشم مدال های رنگارنگ کسب کردند.
قهرمانی عنوان کرد: در وزن ١٦- كيلو "ماعز خان قشمى" موفق به کسب مقام اولی و "عُمير دريانورد"  مقام دوم را از آن خود کرد. همچنین در وزن 20- کیلوگرم "بنيامين دريان" به مقام دوم رسید و در وزن ٢٢- كيلو "عرفان زارعى" مقام سوم را از آن خود کرد.
به گفته وی، "ناصح دريام" با شرکت در وزن ٢٤- کیلو سوم شد. نفر اول وزن ٢٨- کیلو گرم به "عبدالرحمن دريانورد" رسید و "نويد راه نما" و "عبدالله خطيب رمچاهى" توانستند در همین وزن مشترکا به مقام سومی برسند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ظرفیت ارزنده نونهالان ووشوکار قشمی گفت: در وزن ٣٠- کیلو " طاها متاجى" دوم شد و "جمشيد عثمانى" عنوان سومی را به خود اختصاص داد. همچنین "محمدامين خان قشمى" هم در وزن ٣٣- کیلو گرم عنوان سوم را از آن خود کرد.
وی به کسب پنج مدال توسط ووشوکاران رده سنی نوجوانان منطقه آزاد قشم اشاره کرد و افزود: یک مدال طلا و دو مدال نقره و دو مدال برنز حاصل تلاش نوجوانان ووشوکار در این رده سنی بود.
به گفته قهرمانی، در وزن ٤٢- کیلو" حسين دريانورد" و در وزن ٤٥- کیلو " على پغار" هر دو به مقام سومی دست یافتند."مهدى فتحى" در مقام دومی وزن ٦٠- و "محمد دريانورد" نیز در مقامی مشابه در وزن ٥٢- قرار گرفتند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: مدال طلای رده سنی نوجوانان این مسابقات در وزن ٧٠+ کیلو نیز به ووشوکار شایسته این تیم، " نجيب راشدى" رسید.
وی ادامه داد: در رده سنی جوانان، تیم ووشو منطقه آزاد قشم توانست مدال برنز در وزن ٥٦- کیلو را توسط " مهدى ربيعى" کسب کند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: سیما اشگرف عضو هیات رییسه و کمیته مربیان  تیم ووشو منطقه آزاد قشم به عنوان عضو هیات ژوری به همراه یک داور از قشم در این مسابقات حضور داشتند.
لازم به ذکر است، اين رقابت ها در چهار رده سنى با حضور ١٠٣ سانداكار از تيم هاى باشگاه انصار، مدال آوران بندرعباس، قشم، بندرلنگه، شهداى بيكاه رودان، سيريك، هفت تير بندرعباس و بى شائولين چوان در سالن اختصاصى خانه ووشو بندرعباس برگزار شد.
باشگاه انصار با كسب ٨ مدال طلا به مقام قهرمانی دست یافت و تیم مدال آوران بندرعباس با ٥ طلا و شهداى بيكاه رودان با كسب ٤ طلا به ترتيب دوم و سوم شدند.
رقابت هاى قهرمانى ووشو بسيج كشور قرار است اواسط مرداد ماه سال جارى در مشهد مقدس برگزار شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.