دیدار رییس اتاق بازرگانی افغانستان با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

رئیس اتاق بازرگانی و تجارت ولایت هرات افغانستان و رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان شعبه مشهد با حضور در دفتر مرکزی سازمان منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در مشهد با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش فرینا، فرامرز سلطانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ضمن استقبال از توسعه همکاری های مشترک سرمایه گذاری تجار ایرانی و افغانستانی خصوصاً در موضوعات صنایع تبدیلی و تولیدی آمادگی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون را جهت هرگونه همکاری در این زمینه اعلام کرد.
سعد خطیبی رئیس  اتاق بازرگانی و تجارت هرات  هم آمادگی اتاق را برای هرگونه همکاری در حوزه خدمات و سرمایه گذاری هائی که بتواند روند مبادلات دو کشور را خصوصاً در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون  توسعه و تعمیق بخشد اعلام نمود.
در ادامه این نشست محمود سیادت رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان(شعبه مشهد) نیز بر ایجاد فرصت های  جدید با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های قانونی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تاکید و اظهار امیدواری نمود ، که طرف مقابل نیز برای جلب مشارکت های بیشتر مردمی در اقدامی متقابل منطقه ویژه اقتصادی ای را در جوار منطقه ویژه اقتصادی دوغارون  ایجاد نماید.
در پایان طرفین توافق نمودند با تقویت بحث های کارشناسی و مطالعاتی مشترک موانع کاری وضعیت موجود را بررسی و برنامه جامع مشترک مبادلات اقتصادی را دنبال نمایند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو