از ظرفیت بانوان در مسیر توسعه منطقه آزاد ماکو استفاده می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: از ظرفیت بانوان در تمامی حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و در مسیر توسعه همه جانبه این منطقه استفاده می شود.

به گزارش فرینا، غلامرضا سلیمانی در جلسه منتخبین بانوان ماکو افزود: خوشبختانه نظارم جمهوری اسلامی  شرایط حضور بانوان در همه عرصه ها را فراهم کرده و امروز دولت بخش بزرگی از مرکزهای آموزشی، پژوهشی و علمی را در اختیار بانوان قرار داده است.
سلیمانی با اشاره به اینکه جامعه ایرانی جامعه پراسترس است گفت: فشارهای اقتصادی جامعه را پرخاشگر بوجود آورده است و بانوان بار سنگین تلطیف محیط خانواده و جامعه را بر عهده دارند.

وی افزود: بانوان به عنوان یک ظرفیت واقعی و تاثیرگذار در جامعه مورد توجه ما مسئولین هستند و تمام تلاش سازمان منطقه آزاد ماکو این است که این مهم را از جنبه شعار خارج و به جنبه عملی برساند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه نقش زنان در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نقش مهمی است گفت: با فراخوان شناسایی دانش آموختگان منطقه از ظرفیت های بانوان خلاق و فرهیخته استفاده می شود چرا که  ذهن بانوان در تمامی مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارای خلاقیت است و با توانمندسازی خانواده می توان در جهت توسعه مشاغل کوچک و متوسط گام های موثری برداشت.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.