بازدید فعالان فضای مجازی و اجتماعی منطقه آزاد اروند از پروژه‌های عمرانی منطقه

جمعی از فعالان و مدیران کانال‌های فضای مجازی و فعالان اجتماعی منطقه آزاد اروند به همراه موعود شمخانی معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند از پروژه‌های در حال احداث این منطقه بازدید کردند.

به گزارش فرینا، پروژه بهسازی و اصلاح معابر حاشیه شهری مانند دهکده بریم و فاز 2 و 4 امیرآباد، پروژه برداشتن دژ مرزی اروندرود، دروازه منطقه آزاد اروند در مسیر جاده آبادان ـ ماهشهر و سالن جدید مسافری فرودگاه آبادان ازجمله پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند. اطلاعات پروژه‌ها، مزایا و نقشی که این پروژه‌ها در آینده منطقه آزاد اروند ایفا می‌کنند توسط معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند و کارشناسان پروژه‌ها برای بازدیدکنندگان شرح داده شد. پرسش‌ها، مطالبات عموم مردم و انتظاراتی که مردم از معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند دارند نیز در حاشیه این بازدید مطرح شد.

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این پروژه‌ها فقط بخشی از اقدامات انجام‌شده توسط سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه عمرانی هستند و با توجه به گستردگی کار امکان مشاهده همه پروژه‌ها در مدت‌زمان کوتاه محیا نیست.

موعود شمخانی افزود: در صورت تمایل فعالان فضاهای مجازی و هر قشر دیگری از مردم، آمادگی این را داریم تا شرایط بازدید از هر پروژه‌ای که مورد سؤال باشد را فراهم کنیم.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.