منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان مناسب برای حضور سرمایه گذاران چینی در حوزه نفت و گاز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان مناسب برای سرمایه گذاران چینی در حوزه نفت وگاز است.

به گزارش فرینا، ایرج حیدری در نشست با گروه سرمایه گذاری کشور چین با اشاره به ظرفیت های استان هرمزگان، افزود: استان هرمزگان دارای ظرفیت های بی نظیر در حوزه های صنعتی، تجاری، شیلات، گردشگری، دریایی و کشاورزی است.

حیدری گفت: وجود مناطق متعدد آزاد تجاری و مناطق ویژه  اقتصادی، گاز و نفت تنها بخشی از ظرفیت های بی نظیر استان هرمزگان استان است که شرایط خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم می نماید.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: یکی از ظرفیت های مهم استان هرمزگان و به تبع آن ایران اسلامی دسترسی به آب های بین المللی است که این مزیت مهم امکان برقرای ارتباط با شرق آسیا، جنوب آفریقا و سایر قاره ها را فراهم ساخته است.

حیدری گفت: شرایط و زمینه های سرمایه گذاری در استان هرمزگان برای متقاضیان سرمایه گذاری داخلی و خارجی فراهم است و استانداری هرمزگان آماده هر گونه همکاری با سرمایه گذاران است.

وی افزود: مناطق ویژه اقتصادی  و معدنی ظرفیت های ویژه استان هرمزگان برای سرمایه گذاری می باشند که سرمایه گذاران کشور چین می توانند از نزدیک از این ظرفیت ها بازدید بعمل آورند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: آنچه برای استانداری هرمزگان در امر سرمایه گذاری خارجی و داخلی مهم است توان فنی، مالی و رزومه کاری متقاضیان سرمایه گذاری است که در صورت وجود این شاخص ها  همه مراحل کار در کوتاه ترین  زمان با حمایت مجموعه دولت در استان صورت می گیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو