پیروزی قشمی ها در بازی تدارکاتی ملی پوشان بسکتبالیست

بازی تدارکاتی تیم ملی بسکتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران با تیم استقلال زرین قشم با نتیجه 64 بر 59 به سود تیم قشم پایان یافت.

به گزارش فرینا، تيم ملي بسكتبال جوانان ایران به منظور آمادگی برای شرکت در بازي هاي آسيايي بانكوك ۳۱ تیر ماه وارد جزیره قشم شد.
آخرين اردوي اين تيم به مدت يك هفته تا ششم مرداد ماه با هدف آمادگي بازیکنان و هماهنگي اعضا این تیم در منطقه آزاد قشم با انجام تمرینات و دو بازی تدارکاتی با تيم استقلال زرين قشم به پایان می رسد.
نخستین بازی این دو تیم شب گذشته در سالن ورزشی خانه بسکتبال خلیج فارس شهر قشم با استقبال قشموندان و برد تیم استقلال زرين قشم همراه شد.
دومین ديدار تدارکاتی تيم ملي بسكتبال جوانان ایران و تيم استقلال زرين قشم  روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه در همین محل برگزار می شود.
نزديكي شرايط آب و هوايي قشم به تايلند و حضور تيم خوبي همانند استقلال زرين قشم از دلايل اصلی برگزاري اردوی تيم ملي بسكتبال جوانان ایران در اين جزيره زيباست.
تیم بسکتبال استقلال زرین قشم با سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور یکی از افتخارات جزیره و منطقه آزاد قشم می باشد.
گفتنی است، هم اكنون 15 بسکتبالیست در اردوی تیم ملی دردحال تمرین هستند که از این بین آنان 12 ورزشکار برای اعزام به مسابقات آسیایی بانکوک انتخاب می شوند.
مسابقات آسیایی بسکتبال جوانان 16 مرداد ماه در بانکوک پایتخت کشور تایلند برگزار می شود.
جزیره قشم در جنوب کشور دارای ظرفیت های ارزنده ای در رشته های مختلف ورزشی همچون بسکتبال، والیبال، کاراته و ورزش های هوایی و دریایی است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.