اردوی تیم فوتوالی کشورمان در جزیره قشم

تیم فوتوالی کشورمان با هدف آماده سازی بازیکنان برای رویارویی با حریفان در مسابقات آسیایی بانکوک پایتخت تایلند، در زمین ساحلی پارک زیتون شهر قشم اردو زدند.

به گزارش فرینا، مدیر تیم های فوتوالی ایران در حاشیه تمرین بازیکنان کشورمان که خودشان را برای مسابقات قهرمانی آسیایی تایلند در زمین ساحلی شهر قشم آماده می کردند، گفت: با توجه به کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی ایران در مسابقات فوتوالی سال های گذشته، برای نخستین بار در مسابقات 2018 بانکوک با دو تیم به میدان می رویم.
عباس غیبی افزود: دو تیم ملی فوتوالی کشورمان با هدف آماده سازی بازیکنان در شرایط مناسب آب و هوایی جزیره قشم اردو زده اند تا با آمادگی کامل به مصاف 22 تیم دیگر شرکت کننده از جمله تیم های رقیبی همچون تایلند، سنگاپور، مالزی، امارات، فیلی پین و... بروند.
وی با اعلام اینکه هر تیم فوتوال دو بازیکن در اختیار دارد و در زمان مسابقه هیچ تعویضی هم نخواهند داشت، افزود: از میان 185 بازیکن کشورمان در مرحله اول 20 نفر انتخاب شدند و در مرحله دوم این رقم به 13 نفر رسید و امروز با حضور 6 نفر در جزیره قشم سومین اردوی تیم ملی را برگزار می کنیم که 4 نفر آنان به عنوان بازیکنان دو تیم ایران برای مسابقات تایلند انتخاب می شوند.
ورزش فوتوالی که بر گرفته از فوتبال و والیبال ساحلی است از سال 1390 در ایران شکل گرفته و طی این مدت بازیکنان کشورمان موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات آسیایی و همچنین در مسابقات کشور مالزی که با حضورتیم های مطرح دنیا همچون پرتقال، اسپانیا، برزیل برگزار شد نیز موفق به کسب عنوان سومی شده اند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.