راه اندازی سامانه امور مشترکین آب و برق منطقه ویژه بندر امام خمینی(ره)

سامانه امور مشترکین آب و برق منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) راه اندازی شد.

به گزارش فرینا، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: این سامانه با هدف تسهیل خدمات رسانی به مشتریان و بهره گیری از فناوری های نوین در این زمینه به همت کارشناسان فاوای این اداره کل راه اندازی گردید.

عادل دریس افزود: در این سامانه به منظور تسریع و تسهیل در روند خدمات به مشتریان امکان قرائت از راه دور جهت کنتورهای هوشمند بدون نیاز به مراجعه مأمور جهت قرائت کنتور فراهم شده است .

دریس با اشاره به اینکه دریافت و پرداخت صورتحساب به صورت اینترنتی با استفاده از شناسه قبض شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری مشترک با استفاده از شناسه قبض و اعمال آن در سامانه از جمله مزیت های این سامانه است، گفت: ارائه گزارشهای آماری و مقایسه ای بر اساس دوره های مختلف، امکان تقسیط، المثنی، تسویه حساب صورتحساب های مشترکین و امکان ارسال صورتحساب به صورت پیامکی به مشترکین نیز از جمله قابلیت های این سامانه برای مدیریت بهتر خدمات رسانی به مشتریان است.

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با وسعتی بالغ بر11 هزار و 44 هکتار ضمن فراهم کردن زیرساخت های لازم از جمله واگذاری انشعاب آب و برق به مشتریان زمینه ی مساعد برای رونق فعالیت های اقتصادی و بازرگانی را در این مجتمع بزرگ تجاری فراهم آورده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.