کاهش چشمگیر تأخیرات در پروازهای حج 97

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از کاهش چشمگیر تأخیرات در پروازهای حج 97 خبر داد.

به گزارش فرینا، علی رستمی با اشاره به اینکه تاکنون 56 پرواز حج از فرودگاه امام(ره) به مقصد شهرهای جده و مدینه انجام شده است، اظهار داشت: پروازهای رفت حج از 23 تیرماه آغاز شده و تا 12 مردادماه تعداد 14 هزار و 415 زائر توسط 42 پرواز شرکت‌ هواپیمایی ایران ایر و 14 پرواز از طریق شرکت هواپیمایی سعودی به خانه خدا اعزام شده‌اند.
وی افزود: تاکنون 283 تُن از بار حجاج در قالب 105 پرواز بارگیری و به سرزمین وحی ارسال شده است.
معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تصریح کرد: الحمدالله پروازهای امسال نسبت به سال‌های گذشته با تأخیر کمتری همراه بود و متوسط 33 دقیقه تأخیر برای هر پرواز برآورد شده است، همچنین پرواز کنسلی نداشته‌ایم.
وی با بیان اینکه پروازهای برگشت حجاج از سوم شهریورماه آغاز خواهد شد، گفت: ما در شهر فرودگاهی امام(ره) تلاش می‌کنیم تا پروازهای برگشت نیز مانند پروازهای رفت از کیفیت و سطح خدمات بالایی برخوردار باشند و در همین راستا تاکنون 2 جلسه برای عملیات برگشت حجاج برگزار شده است.
رستمی خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته از مسؤلان حج و زیارت و زائران گرامی، شرایط پروازهای حج امسال در فرودگاه امام خمینی(ره) بسیار مطلوب گزارش شده و اقدامات اعزام و پذیرش مورد پسند حجاج قرار گرفته است. 
وی عنوان کرد: پروازهای برگشت حجاج تا 24 شهریورماه ادامه خواهد داشت و ارتقاء خدمات فرهنگی از جمله سخنرانی‌ پلیس، شبکه بهداشت و سازمان حج و زیارت در ترمینال و مسیر ویژه حجاج، از جمله ویژگی‌های پروازهای حج 97 در فرودگاه امام(ره) است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو