برگزاری نشست هم اندیشی با آژانس داران حمل و نقل عمومی کیش

نشست هم اندیشی با مدیران آژانس های حمل و نقل عمومی کیش برای تشکیل جامعه حمل و نقل عمومی و نهایی کردن اساسنامه مربوطه، برگزار شد.

به گزارش فرینا، با حضور سعید پورعلیمعاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر شورای ترافیک کیش، دکتر محمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، محمد پازوکی  مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و نجاتی سلیم مدیر حمل و نقل عمومی کیش نشستی با مدیران  آژانس های حمل و نقل عمومی به منظور بررسی پیشنهادات مربوط به تدوین اساسنامه  جامعه  حمل و نقل عمومی  کیش برگزار شد.
جامعه حمل و نقل عمومی مسافر کیش به منظور حفظ و حمایت از حقوق صنفی و شغلی، ایجاد و تحکیم همکاری بین اعضاء و افراد شاغل در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش و فراهم آوردن زمینه خدمات مناسب تر به کیشوندان و گردشگران تشکیل خواهد شد.
تسهیل در تامین امکانات مورد نیاز، ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و فنی، ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی پیرامون طرح های جاری و آتی، همکاری با مدیریت حمل و نقل عمومی کیش و اجرای سیاست ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ابلاغیه ها از اهداف تشکیل این جامعه است. 
شایان ذکر است، بالغ بر 1200 راننده در 5 آژانس تاکسی تلفنی، یک آژانس تاکسی خطی و دو آژانس مینی بوس رانی، کار خدمات رسانی و سرویس دهی به ساکنان و گردشگران جزیره کیش را بر عهده دارند.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.