طی چهار ماهه نخست سال جاری؛

تخریب ۸ سازه غیرمجاز دریایی در سواحل استان مازندران

 مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از تخریب ۸ سازه غیرمجاز دریایی در سواحل استان مازندران طی چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد. 

 به گزارش فرینا، محمد تقی انزان پور افزود: با همکاری مراجع قضایی از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ سازه غیره مجاز در مناطق ساحلی استان مازندران قلع و قمع شد.
انزان پور تأمین ایمنی دریانوردی و آبراه ها برای تردد ایمن کشتی ها را از تکالیف حاکمیتی اداره کل برشمرد و گفت: در این راستا با لایروبی مستمر حوضچه و کانال دسترسی و نیز نصب علائم کمک ناوبری در آبراهه های تحت پوشش اداره کل، بستر مناسبی برای ورود و خروج ایمن کشتی ها به بندر نوشهر فراهم گردیده است.
وی با اشاره به گشت های مستمر شناور ناجی در آب های ساحلی محدوده بندر نوشهر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش تیم جستجو و نجات اداره کل، خوشبختانه ۸ نفر از هموطنان گرفتار در دریا از خطر مرگ نجات یافتند.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر همچنین از رشد ۵۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی چهار ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه قبلی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه های در دست اقدام این روند روبه رشد تداوم داشته باشد.
  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به صدور ۴ مورد مجوز ساخت و بهره برداری سازه دریایی در سواحل استان گفت: این مجوزها مربوط به پروژه های شیلاتی و گردشگری است که با پیگیری اداره کل از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو