برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی‌های منطقه آزاد اروند

نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شهرستان های آبادان و خرمشهر به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزارشد.

به گزارش فرینا، در این جلسه که  صبح امروز با حضور عضو هیئت مدیره ، معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گرشگردی و مدیر روابط عمومی و اموربین الملل این سازمان انجام شد ؛ لزوم هم اندیشی، همفکری و بررسی دغدغه های حوزه روابط عمومی و رسانه بررسی شد . 
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند،ارتباط میان روابط عمومی های موجود در منطقه را مهم و ضروری توصیف کرد و گفت: بخش مهمی از اهداف و وظایف سازمانی روابط عمومی ها از طریق همکاری صحیح با یکدیگر قابل تحقق است و رسانه ها نیز برای تهیه اخبار و اطلاعات مورد نیاز مخاطبان خود به ارتباط و تعامل سازنده با روابط عمومی ها تکیه دارند و هرچقدر این رابطه منطقی و قوی تر باشد اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع در حوزه عملکرد دستگاه ها و سازمان ها به نحو مناسب تری صورت خواهد پذیرفت.
عبدالله کعبی به پمپاژ یا س و ناامیدی دشمنان در جامعه اشاره کرد و افزود:کارهای خوبی توسط دستگاه های مختلف در منطقه آزاد اروند انجام شده است اما به دلیل ضعف در اطلاع رسانی مردم از رویدادها آگاهی ندارند.
معاون فرهنگی ، اجتماعی و گرشگردی سازمان منطقه آزاد اروند نیز  برگزاری نشست های مشترک بین روابط عمومی ها و رسانه ها در جهت تقویت این رابطه و ارتقای سطح اطلاع رسانی در شهرستان های آبادان و خرمشهر را بسیار موثر و ارزشمند دانست و افزود:  امیدواریم این روابط در جهت حفظ و دفاع از حقوق مردم تقویت شود.
سید مرتضی نعمت زاده همچنین به اعتباراتی که سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های مختلف به دستگاه های اجرایی و خدمات رسان منطقه اختصاص داده است اشاره کرد و گفت :  مدیران روابط عمومی با در دست داشتن ظرفیت های ارتباطی و اطلاع رسانی و تعامل بیشتر باهم می توانند مردم را از وضعیت خدمات رسانی آگاه و ّه آینده ای بهتر امیدوار کنند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند هم در ادامه بیان کرد : امیدوارم تشکیل این جلسات مفید باشد  و در راستای اهداف تعیین شده پیش برویم ،کارگروهی تشکیل شود و این نشست ها بصورت ماهیانه و باحضور مدیران ومسئولین ادامه داشته باشد . 
ریاض علی فرحانی  همچنین با اشاره به رویکرد سازمان منطقه آزاد اروند برای بهره مندی از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران در زمینه پیشبرد شایسته اهداف و برنامه های دولت اظهار کرد: مسئولیت ما در مرحله اول ایجاد نگرش و دید مثبت در افراد می باشد . در واقع شناخت ، برقراری ارتباط  با مخاطبین و انتقال پیام به شکل صحیح وظیفه روابط عمومی است.
در پایان نیز مدیران روابط عمومی های ادارات منطقه آزاد اروند به تشریح تجربه‌های کاری و برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگسازی، مشکلات و چالش‌های پیش رو و الزامات اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در زمینه اقدامات انجام شده  و همچنین تبادل نظر در خصوص راهکار‌های موثر اطلاع‌رسانی  پرداختند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو