ارائه بسته گردشگری چابهار به‌ سرمایه‌ گذاران

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بسته سرمایه‌گذاری این منطقه به‌زودی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

به گزارش فرینا، غلام‌رضا پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: علاوه‌بر ماموریت‌های اقتصادی، نقش در گردشگری ملی و ماموریت جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری هم برای منطقه آزاد چابهار تعریف شده است.
پناه گفت: سواحل اقیانوسی چابهار و 200 جاذبه بکر و طبیعی آن مستعد حضور حداکثری سرمایه‌گذاران گردشگری است؛ گردشگری چابهار و سواحل اقیانوسی مکران آن‌قدر جذابیت دارد که ما کافی طرح و برنامه آن را آماده کنیم و به سرمایه‌گذاران محول کنیم.
وی افزود: به این منظور یک دهکده 2100 هکتاری در یکی‌از پیکره های منطقه آزاد چابهار را به گردشگری اختصاص دادیم؛ در این دهکده گردشگری که فعلا در مرحله مطالعه است بسته‌های سرمایه‌گذای مختلف نظیر مجموعه‌های اقامتی در کلاس هتل و هتل آپارتمان و مجموعه‌های تفریحی آبی-ساحلی نظیر پارک آبی و مجموعه‌های تفریحی ساحلی ساخته خواهد شد.
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: هم‌زمان با مطالعه این دهکده که به‌زودی نهایی و بسته‌ها مشخص می‌شود مذاکراتی را با سرمایه‌گذاران از چند ماه پیش شروع کردیم و جلو بردیم، یکی‌از این مذاکرات که تقریبا نهایی شده و منتظر تعیین محدوده در دهکده گردشگردی در مجموعه آبی، ساحلی، اقامتی و تفریحی 200 میلیارد تومانی است.
پناه افزود: این دو مجموعه که شامل هتل، ویلا، پارک آبی، رستوران و کشتی‌های تفریحی هرکدام به ارزش بیش از 200 میلیارد تومان به‌زودی در دهکده گردشگری منطقه آزاد چابهار آغاز می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو