بهبود شرایط اقتصادی با تصویب منطقه آزاد سیستان

نماینده مردم چابهاردر مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب مناطق ویژه اقتصادی و منطقه آزاد سیستان شاهد بهبودشرایط اقتصای، توسعه، اشتغال و افزایش تولید در سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، عبدالغفور ایران نژاد افزود: ایجاد منطقه آزاد سیستان در نزدیکی مرز افغانستان می تواند به عنوان مکمل منطقه آزاد چابهار نقش بسزایی برای توسعه سیستان و بلوچستان نقش بسزایی ایفا کند.
وی اظهار کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان ضامن تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار هستند.
ایران نژاد تصریح کرد: با راه اندازی منطقه آزاد سیستان در زابل بخش زیادی از مشکلات بی کاری و فقر در این منطقه حل می شود.
عضو کمیسیون کشاورزیمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول 2 سال اخیر تلاش های زیادی برای رایزنی با سایر نمایندگان برای توجیح و ضرورت ایجاد منطقه آزاد سیستان انجام داده ایم.
وی ابراز امیدواری کرد؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درک شرایط سیستان و بلوچستان که با خشکسالی و بیکاری دست و پنجه نرم می کند به ایجاد مناطق ویژه اقتصادی ایرانشهر، سراوان و منطقه آزاد سیستان رای مثبت دهند.
وی گفت: ترانزیت کالا و حمل و نقل محصولات کشاورزی، مواد غذایی و مواد معدنی در سیستان و بلوچستان با ایجاد منطقه آزاد سیستان به عنوان مکمل منطقه آزاد چابهار رونق خواهد گرفت.
وی افزود: قطعا با تصویب منطقه آزاد سیستان شاهد فعال شدن محور شرق خواهیم بود که این امر به اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان کمک شایانی خواهد کرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو