زیرساخت های مخابراتی ارس تقویت می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی بر تقویت زیرساخت های مخابراتی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا تاکید کرد.


به گزارش فرینا، محسن نریمان در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی با اشاره به نیازهای منطقه آزاد ارس به تقویت امکانات ارتباطی، خواستار تقویت زیرساخت های مخابراتی ارس و رفع مشکلات دیتای شهرستان جلفا شد.
نریمان گفت: پوشش مناسب ارتباطات سیار در مسیر مرند ـ جلفا و محدوده های خداآفرین و نوردوز مورد تاکید سازمان منطقه آزاد ارس قرار دارد.
وی افزود: وجود فنس های منطقه آزاد ارس مانع ارائه خدمات به خارج از فنس ها نیست و لازم است برای بهبود وضعیت حاضر دیتای شهرستان جلفا، مطالعات و اقدامات بهینه سازی لازم انجام گیرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه ارتباطات در زندگی روزمره امروزی، گفت: ظرف دو هفته آینده کارشناسان این اداره بازدید های میدانی از منطقه آزاد ارس، جهت بهبود وضعیت فعلی انجام خواهند داد.
یوسف شکوری افزود: به زودی مشکل افزایش پهنای باند دیتا و رفع اختلال در ارتباطات سیار ۷ کیلومتر مسیر گیت قره برون تا میدان عباس میرزا رفع خواهد شد.
گفتنی است، منطقه آزاد ارس هم اکنون رتبه اول استان در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و رتبه دوم استان در زمینه ضریب نفوذ تلفن همراه را به خود اختصاص داده است. تحول اساسی در زمینه واگذاری ADSL و تلفن ثابت و واگذاری به روز تلفن ثابت به صورت نامحدود از جمله دستاوردهای استفاده از سیستم تلفن GPON در این منطقه است. از سال 1394 تا به امروز بالغ بر 3000 خط تلفن ثابت در منطقه آزاد ارس به متقاضیان واگذار شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو