78 شرکت فناور و دانش بنیان در ارس جذب شده است

همکاری مرکز رشد ارس و پارک علم و فناوری تبریز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر لزوم هم افزایی و توسعه شرکت های دانش بنیان با همکاری مرکز رشد ارس و پارک علم و فناوری تبریز تاکید کرد.

به گزارش فرینا،  عبدالرضا واعظی رئیس جدید پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل ارس، پیشنهاد همکاری با ارس را ارائه داد که با موافقت محسن نریمان همراه بود.
در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ارس توان اجرایی قدرتمندی در حمایت از دانش بنیان ها و تجاری سازی ایده های نو و فناور دارد.
نریمان افزود: همکاری پارک علم و فناوری و مرکز رشد ارس می تواند تجلی بهتر و نوینی از پارک های علم و فناوری در ایران را نمایان کند.
وی گفت: ارس عملکرد خوبی در حمایت از تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان دارد، بطوریکه تاکنون در مجموع 78 شرکت فناور و دانش بنیان در زمینه های مختلف جذب شده و در مراحل بهره برداری و احداث واحدهای تولیدی هستند.
قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این دیدار از تاسیس شعبه صندوق نوآوری شکوفایی در ارس خبر داد و گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی ارس در مرحله اخذ مجوز بوده و ارس با سهم 49 درصدی، صندوق با 34 درصد و بخش خصوصی با 17 درصد در این شعبه حامی شرکت های دانش بنیان و فناور خواهند بود.
صفر شاسفند گفت: 15 شرکت فناور جدید جذب شده در منطقه آزاد ارس بزودی در شورای فناوری مطرح خواهد شد.
شاسفند افزود: مهرماه امسال یک رویداد استارتاپی در حوزه گردشگری در ارس برگزار می شود که شرکت های دانش بنیان و فناور شمال غرب کشور در آن حضور خواهند داشت.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو