دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران و عکاسان در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: دوره‌های آموزشی مختلفی ویژه خبرنگاران و عکاسان در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، عبدالرحیم کردی در مراسم روز خبرنگار در منطقه آزاد چابهار افزود: چابهار نیازمند یک کار جدی محتوایی برای معرفی ظرفیت‌هایش است که انصافا و حقا در هیچ جای ایران اسلامی این میزان ظرفیت اقتصادی، گردشگری، ترانزیتی و .. وجود ندارد.

کردی با بیان این‌که چابهار ظرفیتی ملی برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی است، گفت: امروز از مدیران میانی تا ارشد کشور دغدغه توسعه چابهار مطرح است؛ قاعدتا همزمان با توسعه ما به یک توسعه محتوایی و فکری هم نیاز داریم که این امر نقش خبرنگاران را پررنگ و حتی مهم‌تر می‌کند.

وی افزود: به‌منظور بهره‌گیری همه‌جانبه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در توسعه فکری و محتوایی، به‌زودی شورای رسانه در منطقه آزاد چابهار تشکیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای و فضای مجازی در این شورا به کمک منطقه آزاد چابهار در تولید محتوا و توسعه فکری منطقه خواهند آمد تا فضای رسانه‌ای و افکار عمومی ایران نسبت به چابهار و ظرفیت‌های منحصر به فرد اقتصادی، گردشگری و.. آگاه‌تر و پویا‌تر شود.

کردی هم‌چنین از ارائه دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران و عکاسان با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار خبرداد و افزود: این دوره‌ها که به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود به‌منظور توانمند کردن هرچه بیشتر خبرنگاران در توسعه فکری و محتوایی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار نیز گفت: سال گذشته در مجموع 7 دوره تخصصی عکاسی، خبرنگاری و خبرنویسی برای فعالین فضای مجازی شهرستان های چابهار و کنارک برگزار شده است.

حسام‌الدین یوسفی افزود: منطقه آزاد چابهار مصمم به برگزاری دوره‌های تخصصی برای خبرنگاران محلی، ملی و فعالین فضای مجازی است تا توسعه محتوایی و فکری نقطه حساسی هم‌چون چابهار برروی افکار عمومی نمود ویژه‌ای داشته باشد.

یوسفی گفت: امسال نیز با حمایت منطقه آزاد چابهار و دعوت از اساتید برجسته، دوره‌های عکاسی، خبرنگاری، خبرنویسی و  اخلاق رسانه در رده‌های مختلف مقدماتی،تکمیلی و پیشرفته برای فعالین فضای مجازی،خبرنگاران محلی و ملی شهرستان‌های چابهار و کنارک برگزار می‌شود.

وی برپاسخگویی هرچه بیشتر مدیران منطقه به رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: به‌صورت دوره‌ای گزارش‌های عملکردی منطقه آزاد چابهار در عرصه‌های مختلف فرهنگی،اقتصادی،ترانزیتی گردشگری و اجتماعی منتشر می‌شود ضمن آنکه تمام مدیران ارشد و میانی منطقه و شخص مدیرعامل به‌صورت دوره‌ای نشست خبری اعلام گزارش عمکرد برگزار می‌کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار گفت: از خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای می‌خواهیم با توجه به قرارگیری در سال حمایت از کالای ایرانی؛ تمرکز ویژه‌ای را بر واحدهای تولیدی سطح منطقه آزاد چابهار داشته باشند با تهیه گزارش‌ها و مصاحبه‌ها خبری آن‌ها ظرفیت‌های آن‌ها را بلد کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو