لزوم توجه ویژه به موضوعات HSE و پدافند غیر عامل در فعالیت های صنعتی منطقه

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در شرایط بحران در توسعه و فعالیت های صنعتی در منطقه بدون پرداختن و توجه به مسائل"HSE"و پدافند غیر عامل ،هزینه های سنگینی در آینده متحمل خواهیم شد.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی با حضور در کارگاه آموزشی ـ تخصصی توسعه پایدار با رویکرد "HSE"، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران، افزود: حوزه فنی و زیربنایی سازمان متولی زیرساخت های لازم برای حضور صنایع، توجه و پرداختن به موضوعات پدافند غیرعامل است و خوشبختانه این همایش را آغاز و یک فتح باب می دانیم.

کردی گفت: شاهد عینی آنچه که تاکید و جدیت دولت برای توسعه سواحل مکران و بندر چابهار را می تواند تایید کند توسعه بندرشهید بهشتی است که در سال گذشته با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و آهنگ توسعه و رشد این بندر سرعت گرفت و اعتماد سرمایه گذارانی که قرار بود کاری انجام بدهند دوچندان شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: انتظار و تلاشمان این است در یک افق 10ساله با تولید 40 میلیون تن محصولات پتروشیمی و فولاد در منطقه آزاد چابهار نیمی از ظرفیت 80 میلیون تنی بندر شهید بهشتی این بندر را به یک بندر بسیار پرترافیک و صنعتی تبدیل کند.

کارگاه آموزشی ـ تخصصی توسعه پایدار با رویکرد "HSE"، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با حضور "عبدالرحیم کردی" مدیرعامل سازمان منطقه آزادچابهار،"محسن ساسانی" معاون زیربنایی "عبدالله جلالی" معاون صنعت و اموردفاعی و "قهرمانی" جانشین معاونت انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در محل سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار آغاز به کارکرد.

این کارگاه به همت معاونت فنی و زیربنایی و مدیریت امور شهری سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور کارشناسان، مدیران از شهرداری های کشور، استانداری سیستان و بلوچستان، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان راهداری وزارت راه توسط شرکت ایمن پژوهان ساینار به مدت دو روز 20 تا 21 مردادماه جاری برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو