برگزاری کارگاه آموزشی مد و لباس در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کارگاه آموزش مُد و لباس با هدف معرفی الگوی کامل پوشش اسلامی در این جزیره برگزار شد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری اعلام کرد: کارگاه یکروزه آموزش مُد و لباس با محوریت عفاف و حجاب با همکاری موسسه "جومه سبز" بندرعباس  و با حضور 10 تن از بانوان بومی جزیره برگزار شد.
وی با اشاره به استقبال بانوان جزیره از برگزاری این دوره آموزشی که توسط مینا رنجبر از اساتید هنر خیاطی استان هرمزگان برگزار شد، افزود: استقبال بانوان قشمی از این دوره آموزشی موجب برنامه ریزی برای آموزش الگوهای دیگر پوشش بانوان در هفته های آتی و در نهایت ارائه گواهی به شرکت کنندگان شد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، در این دوره چهار ساعته که در محل کانون هنر قشم برگزار گردید، الگوی کاملی از پوشش اسلامی بانوان از جمله برش و دوخت مانتو به شرکت کنندگان آموزش داده شد.
او اظهار کرد: پوشش بانوان جنوب کشور از جمله استان هرمزگان و جزیره قشم با رنگ های شاد و متفاوت کاملا با فرهنگ اسلامی مطابقت دارد و می توان از آن به عنوان الگویی برای نقاط مختلف کشور استفاده کرد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان یکی از شهرستان های استان هرمزگان در جنوب کشور قرار دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.