آمادگی منطقه ویژه اقتصادی اترک برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اترک از آمادگی برای واگذاری زمین در سطح 20 هکتار برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی گُمیشان در شمال غرب استان خبر داد.


به گزارش فرینا، حجت‌الله خلیل‌زاده با بیان اینکه 501 میلیارد ریال سرمایه تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ایجاد 16واحد از ابتدای امسال جذب شده است،‌ افزود: با فعال شدن این تعداد واحد، زمینه اشتغال پایدار برای 523 نفر فراهم می‌شود.
خلیل زاده همچنین از فراهم بودن زمینه جذب سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی اترک به وسعت یک‌هزار و هشت هکتار واقع در شمال استان خبر داد و گفت: اکنون 250 هکتار از این منطقه برای جذب سرمایه گذار با ایجاد زیرساخت‌های آب، برق، مخابرات و گاز آماده شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: تاکنون در این منطقه 15 قرارداد با سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحد تولیدی بسته شده که یک واحد آن فعال و دو واحد دیگر در دست ساخت است.
خلیل زاده افزود: این شهرک بعد از هفت سال انتظار برای جذب سرمایه‌گذاری فعال شده و تاکنون دو سرمایه‌گذار برای ایجاد واحدهای تولیدی مستقر شده اند.
وی گفت: جذب سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی گُمیشان بیشتر در حوزه فرآوری شیلات و آبزیان است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اترک، از پیگیری طرح توسعه شهرک صنعتی گُمیشان در سطح 30 هکتار هم خبر داد.
خلیل زاده افزود: در استان 23 شهرک‌ها و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اترک با 2 هزار و 40 هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که تاکنون 715 واحد با سرمایه‌گذاری 8 هزار و 240 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 13 هزار و 165 نفر به بهره‌برداری رسیده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو