امضای توافق نامه سرمایه گذاری مشترک انتقال گاز به کشورهای همسایه در منطقه آزاد ماکو

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو گفت: توافق نامه سرمایه گذاری مشترک در پروژه انتقال گاز به روش CNG در منطقه آزاد ماکو به کشورهای همسایه بین شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو و شرکت مهندسی توسعه صنایع نفت و گاز آذرآب منعقد شد.


به گزارش فرینا، علیرضا نصیری افزود: نظر به اینکه شرکت مهندسی توسعه صنایع نفت و گاز آذراب یک شرکت سازنده بزرگ ایرانی و پیمانکار معتبر است، تجربیات زیادی در انجام پروژه های بزرگ به صورت کلیدی در دست دارد لذا تمایل داریم بصورت مشترک در پروژه سرمایه گذاری در انتقال گاز به کشورهای همسایه مشارکت کرده و پروژه را به انجام برسانند.

نصیری با اشاره به اینکه طرف قرارداد منطقه آزاد ماکو احتمالا از شرکت های چینی و ترکیه ای نیز برای اجرای پروژه  استفاده کند گفت: مدت زمان اجرای این پروژه ۲ سال خواهد بود و تامین مالی بصورت lC یوزانس و بصورت BOT اجرا می شود.

وی با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری منطقه شناسایی شده و به سرمایه گذاران معرفی می شود افزود: به موجب این موافقت نامه هماهنگی های لازم جهت تامین مالی برابر با کل مبلغ پروژه مطابق با قوانین و مقررات وضع شده توسط موسسات مالی چین انجام می شود.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو