به مناسبت 26 مرداد؛

آیین تجلیل از آزادگان شاغل در شهر فرودگاهی امام(ره) برگزار شد

آیین تجلیل از کارکنان آزاده و ایثارگر شاغل در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این مجموعه در آستانه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.

به گزارش فرینا، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری آزادگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی تنها جنگ در تاریخ ایران از زمان باستان تاکنون است که حتی یک سانتی‌متر از خاک پاک کشور به دشمن واگذار نشد و افراد بزرگ و آزاده بسیاری در دوران قبل از انقلاب و بعد آن زحمت کشیدند تا ایران به مرکز تشیع و آزادگی در منطقه تبدیل شود.
آدم نژاد ادامه داد: فداکاری‌های بزرگ مردان این سرزمین در زمان دفاع مقدس و سپس ایستادگی آزادگان در بند اسارت ، هم اکنون نیز باید می بایست بعنوان نمونه ی شایسته در عرصه سازندگی و تولید بوده و به الگوی کار و موفقیت برای جوانان و فرزندان این سرزمین تبدیل شوند.
وی خاطرنشان کرد: حضور آزادگان جنگ تحمیلی در شهر فرودگاهی امام(ره) باعث افتخار این مجموعه است و این افراد جزء ذخایر ایران اسلامی هستند که همگی به آنها مدیونیم.
در این مراسم که با همکاری معاونت توسعه و مدیریت منابع ،اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی و امور ایثارگران برگزار شد ، از زحمات و فداکاری کارکنان آزاده شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اهدا لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.