فروش یک میلیارد و صد میلیون ریالی صنایع دستی در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان در منطقه آزاد چابهار

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: استقبال چشمگیری از نمایشگاه شد به‌طوری‌که روستاییان و عشایر در طول پنج روز برگزاری نمایشگاه موفق شدند تولیدات، محصولات و فرآورده‌های خود را تا رقم یک میلیاردوصدمیلیون ریال به فروش برسانند که عمده آن ترشیجات و صنایع‌دستی بوده است.

به گزارش فرینا، محمد اکبر چاکرزهی در حاشیه آیین پایانی دهمین جشنواره تابستانی مونسون و نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر استان در منطقه آزاد چابهار، افزود: میزان استقبال و فروش در قیاس با نوع خود در مقیاس کشوری به‌تناسب جمعیت چابهار بی‌نظیر می‌باشد.

چاکرزهی گفت: روستاییان و عشایر ۵۱.۵ درصد جمعیت ۱.۵ میلیون نفری استان سیستان و بلوچستان را تشکیل می‌دهند، امیدواریم بتوانیم با تداوم و استمرار این کار پتانسیل آنان را به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: سه شهرستان از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه پس از ارزیابی طبق شاخص‌ها و استانداردهای تعیین‌شده در آینده‌ای نزدیک با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار جهت شرکت در نمایشگاه به‌عنوان نمایندگان استان به کشور عمان اعزام خواهند شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو