احداث خطوط انتقال برق و گاز به منطقه ویژه اقتصادی نمین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از پیگیری تامین زیرساخت های لازم برای ایجاد و تقویت واحدهای تولیدی در این استان و منطقه ویژه اقتصادی نمین خبر داد.

به گزارش فرینا، بهروز ندایی، در بازدید از روند احداث اولین واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: برای حل مشکلات زیرساختی، واحدهای تولیدی در سطح استان برنامه ریزی شده است و آماده همکاری و تامین زیرساخت های لازم هستیم.
ندایی از احداث خطوط انتقال برق و گاز به منطقه ویژه اقتصادی نمین خبر داد و افزود: راه ورودی این مطقه نیز احداث شده و نواقص آن تا دوماه آینده مرتفع خواهد شد.
در این بازدید که مدیرکل راه و شهرسازی و مسئولان امور آب استان اردبیل هم حضور داشت مشکلات تامین راه دسترسی و آب مورد نیاز این واحد صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با مساعدت دستگاه های اجرایی مقرر شد زیرساخت های مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد و در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.
اولین واحد تولید ظروف بلور و کریستال با سرمایه گذاری حدود 500 میلیارد تومانی بخش خصوصی در دست احداث است که در فاز اول و تا پایان سال جاری برای 800 نفر و با تکمیل فازهای بعدی تا 4000 فرصت شغلی جدید در استان اردبیل ایجاد خواهد کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو