تجلیل از آزادگان سازمان بنادر همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن

همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از آزادگان این سازمان نیز تجلیل کرد.  

به گزارش فرینا، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این بازدید که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، از تالارهای هفت گانه موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس دیدن کرد و با توضیحات مسئولان از نزدیک با بخش های مختلف این موزه آشنا شد.

محمد راستاد در پایان این بازدید در نشستی با مسئولان موزه دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸ سال دفاع و ایثار رزمندگان ایرانی، قدردانی از جانفشانی ها و رشادت های سربازان و بسیجیان به خصوص آزادگان عزیز را وظیفه همه مسئولان کشور دانست.

راستاد سالگشت ورود آزادگان به کشور را تبریک گفت و با تاکید بر اینکه نباید سالهای تلخ اسارت این عزیزان را فراموش کنیم، افزود: ایثارگران پشتوانه های این انقلاب و نظام اند و وظیفه خود می دانم ضمن یادآوری این ایام شکوهمند، پاسخگوی این عزیزان باشم .

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مجموعه ای فاخر و تاثیر گذار توصیف کرد و آن را نمادی منحصر بفرد برای آگاهی بخشی به نسل های پس از انقلاب و جنگ تحمیلی دانست.

بنا بر این گزارش، در این مراسم همچنین دکتر حاج باباییان؛ معاون موزه دفاع مقدس با بیان اینکه این موزه از سال ۹۵ آغاز به کار کرده، آن را در اشاعه فرهنگ ایثار و ایستادگی در برابر ظلم و تعدی به کسانی که این فضا را درک نکرده بودند، بسیار مناسب برشمرد.

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر در امور ایثارگران نیز در این نشست، از برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای سازمان بنادر با محوریت تجلیل از آزدگان این سازمان در سال جاری خبر داد.

به گفته اسماعیل ارکاب، ۱۲۰۰ ایثارگر در سازمان بنادر و دریانوردی مشغول به کار هستند.

در پایان این نشست، از آزادگان افشین طاهری، علی بلند کردار، محمدعلی بیانلو، جعفر مفاخری و رمضان عربسالاری با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.    

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.