ضرورت حمایت از ورزش‌های بومی و محلی در چابهار

مدیر ورزش و امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار گفت: حمایت از ورزش‌های بومی برای کمک به جوامع محلی اولویت منطقه آزاد چابهار در راستای مسئولیت‌های اجتماعی است.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، مهدی آبروش گفت: منطقه آزاد چابهار حمایت از ورزش را در راستای مسولیت‌های اجتماعی خود و برمبنای تقویت و توسعه ورزش‌های بومی و محلی دنبال می‌کند‌.
وی افزود: کریکت یکی‌از ورزش‌هایی است که به جرات می‌توان چابهار قطب آن است؛ 80 درصد ملی‌پوشان تیم ملی کریکت ایران از اهالی بومی چابهار و کنارک هستند و ما برای کریکت برنامه‌ویژه‌ای در نظر گرفتیم.
مدیر ورزش و امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار با بیان این‌که قراراست یک رویداد ملی و بین‌المللی کریکت نیز در منطقه آزاد چابهار برگزار شود، تصریح کرد: علاوه‌بر ساخت سالن و زمین مجهز کریکت در محدوده منطقه؛ به‌سبب قطب بودن در کریکت، آموزش و استعدادیابی جوانان بومی را در دستور کار قرار دادیم و برای اعضای تیم‌ ملی هم حمایت و اسپانسری برای اعزام به مسابقات بین‌المللی را در نظر گرفتیم‌.
آبروش با بیان اینکه تقویت ورزش‌های آبی و ساحلی نیز با توجه استعداد و ظرفیت چابهار در دستورکار است، افزود: جذب و به کارگیری مربی درجه یک کشور جهت آموزش دهی، مشارکت در اعزام تیم به مسابقات زیرگروه و مسابقات لیگ استانی و کشوری و هم‌چنین اسپانسری بومیان در ورزش‌هایی مانند قایق‌رانی و موج‌سواری از جمله اقدامات منطقه آزاد در تقویت ورزش‌های آبی و ساحلی است.
وی هم‌چنین از تشکیل تیم فوتبال ساحلی چابهار با اسپانسری کامل منطقه آزاد چابهار خبرداد و گفت: این تیم موفق شده با استعداد ویژه جوانانش به لیگ برتر فوتبال ساحلی بپیوندد و در بسیاری از مسابقات برای چابهار افتخار‌آفرینی کند‌.
مدیر ورزش و امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار هم‌چنین از ارائه خدمات رایگان ورزشی به مناطق هم‌جوار خبرداد و گفت: تمام زیرساخت‌های ورزشی منطقه آزاد به‌صورت رایگان در اختیار مردم است و آن‌ها می‌توانند در سانس‌های مختلف از امکانات ورزشی منطقه آزاد چابهار به‌صورت کاملا رایگان استفاده کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو