تقدیر سازمان منطقه آزاد قشم از خدمات پزشکان

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم به نمایندگی از مدیرعامل این سازمان از خدمات پزشکان تلاشگر و کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، تراب ذاکری در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت مقام ابوعلی سینا و روز پزشک در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برگزار شد، به نمایندگی از رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تلاش های مدیریت و کادر پزشکی این مجموعه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد.
وی ارتقای سطح سلامت و بهداشت در منطقه آزاد و شهرستان قشم را یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه ای جزیره دانست و افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ابتدای قبول این مسئولیت در اسفند ماه سال 93 توجه ویژه ای به مقوله بهداشت و سلامت در این شهرستان داشته است.
مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با سرمایه گذاری مستقیم این سازمان و احیای دوباره مرکز درمانی خلیج فارس در روستای جی جیان، همچنین کمک به تقویت تجهیزات مورد نیاز مراکز بهداشت روستایی از جمله خدمات حمیدرضا مومنی در جایگاه مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم در طول این مدت بوده است.
ذاکری با اعلام اینکه تحول اساسی ایجاد شده در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان موجب رضایتمندی مردم از خدمات جامعه پزشکی در این منطقه شده است، عنوان کرد: این موفقیت ها در سایه مدیریت موفق و نتیجه همدلی و همراهی پزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با مردم امکان پذیر شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز با تقدیر از توجه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مسائل حوزه سلامت، گزارشی از موفقیت های دو سال گذشته بخش بهداشت و درمان این شهرستان را به اطلاع مدیر اموراجتماعی و سلامت منطقه آزاد قشم رساند.
در لوح اهدایی حمیدرضا مومنی خطاب به مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم که توسط تراب ذاکری مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم در دفتر حمیدرضا بهزادی به وی اهدا شد، آمده است:
جامعه پزشکی کشور برخود می بالد که افراد پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه توانایی و دانایی توشه گرفته از عرق ملی و میهنی در سودای تامین سلامت انسان ها، همت خویش را بکار گرفته اند و مجدانه تلاش می نمایند.
اینجانب بدینوسیله با تبریک فرارسیدن روز پربار و ماندگار پزشک، این لوح تقدیر را به پاس شایستگی های شما تقدیمتان می کنم.

بنا به این گزارش؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم به اتفاق مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و مرکز بهداشت شهید ذاکری شهر قشم ضمن عیادت از بیماران با اهدای لوح و گل از خدمات پزشکان این دو مرکز به مناسبت روز پزشک تقدیر کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو