«نوین بافان پرنگ» کار آفرین برتر کشور شد

در دوازدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر، شرکت نوین بافان پرنگ منطقه آزاد انزلی به عنوان کار آفرین برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش فرینا، احمد طاهری مدیرعامل شرکت تولیدی و صادراتی نوین بافان پرنگ منطقه آزاد انزلی به عنوان کار آفرین برتر در دوازدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر کشور انتخاب شد.
این شرکت پیش از این نیز در جشنواره های ملی به عنوان صادر کننده نمونه در ۳ سال متوالی، صادرکننده نمونه استانی در ۵ سال متوالی، سال ها کارآفرین برتر استانی و کشور، واحد نمونه صعتی ، برند برتر پوشاک، واحد نمونه صنعتی در ارتباط با دانشگاه گیلان و واحد نمونه استاندارد مورد تقدیر مقامات کشوری قرار گرفته بود که در این دوره از جشنواره تجلیل از کارآفرینان کشور، تقدیر نامه خود را از سوی انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.
براساس این گزارش در دوازدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر ایران از ده کار آفرین استانهای کشور تجلیل به عمل آمدو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دو سال اخیر رویکرد انتخاب کارآفرینان برتر را بر مبنای شناسایی و معرفی بنگاه ‌هایی که طی سه سال گذشته دارای نوآوری منجر به رشد بالا بوده ‌اند، پایه‌ ریزی و شاخص ‌های شناسایی کارآفرینان را بر اساس رویکرد فوق طراحی کرده و در فرایند انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر، شاخص ‌های مختلفی از جمله مسئولیت اجتماعی، ملاحظات محیط زیست، نیروی انسانی و روابط کار را مورد توجه قرار داده است. مجموعه هپی لند در ۴ سال گذشته، تنها کارآفرین برتر ملی از استان و اولین کارآفرین برتر ملی منتخب از کل مناطق آزاد بوده است.
مجموعه گروه کارخانجات سرزمین شاد و نوین بافان پرنگ که دارای بیش از ۶۰ شعبه در داخل و خارج از کشور است بالغ بر ۱۵۰۰نفر در مجموعه هپی لند مشغول به کار است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو