ایجاد همكاري مشترك میان منطقه ويژه دوغارون و سازمان بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از همكاري مشترك منطقه ويژه اقتصادي دوغارون و سازمان بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش فرینا، فرامرز سلطانی در دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در مرز افغانستان مورد رجوع بسیاری از تجار و بازرگانان افغانستانی بوده و تعامل با دیگر استان‌های مرزی کشور به نفع هر دو طرف است.
سلطانی بر ایجاد تعامل میان منطقه ویژه اقتصادي دوغارون و سازمان بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: برگزاری همایش مشترک سه استان شرق کشور برای سرمایه‌گذاران و تجار افغانستانی به منظور تبیین مزایای فعالیت در منطقه به پیشبرد اهداف کمک شایانی خواهد کرد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان سیستان و بلوچستان و به خصوص بندر چابهار ادامه داد: تجار و فعالان اقتصادی افغانستانی تمایل زیادی به استفاده از این ظرفیت مهم اقتصادی دارند و باید شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه مشترک گفت: امیدوارم این همکاری‌ها منجر به توسعه فعالیت‌های هر دو مجموعه شود.
بهروز آقایی همچنین با تشریح ظرفیت‌سازی‌های انجام شده در امور زیربنایی بنادر چابهار بر ضرورت برگزاری همایش مشترک برای سرمایه‌گذاران و تجار افغانستانی تاکید کرد و افزود: رفع موانع ترانزیت و تسهیل فعالیت تجار یکی از کارکردهای مهم این همایش خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو