رضایت حجاج ایرانی از تسهیلات ویژه فرودگاه بین‌المللی امام(ره)

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، ظهر امروز نهم شهریورماه از طریق جایگاه تشریفات دولتی فرودگاه بین‌المللی امام(ره) وارد کشور شد.

به گزارش فرينا؛ حجت‌الاسلام قاضی عسگر در جمع خبرنگاران گفت: امسال بسیاری از مردم برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کشور از عربستان سعودی خرید نکردند و به توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص پرهیز از بازارگردی در ایام حج به خوبی عمل نمودند. 

وی ادامه داد: حجاج ایرانی مطابق با تأکید ویژه مقام معظم رهبری، امسال بسیار مورد عزت و کرامت قرار گرفتند و هیچ مورد اهانتی مشاهده نشد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: برنامه‌ریزی و تلاش‌های مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) امسال بسیار مؤثر واقع شد و تسهیلات بسیار مناسبی از جمله محل استراحت، نمازخانه مجزا، پذیرایی و ... برای زائران فراهم شد که رضایت آنان را به دنبال داشت.

وی گفت: خوشبختانه زائران توانستند امسال با کمترین تأخیر و بیشترین میزان آرامش به سرزمین وحی سفر کنند و بر اساس اطلاعات دریافتی زمان ایستایی حجاج در پروازهای بازگشت در فرودگاه بین‌المللی امام(ره) نیز کاهش چشمگیری داشته است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو