17 / ارس نقطه استراتژیک برای توسعه اقتصادی کشور است

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، سخنران آیین سیاسی ـ عبادی نماز جمعه این هفته جلفا بود.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک به عنوان سخنران نماز جمعه این هفته جلفا، گفت: ارس نقطه استراتژیک برای توسعه اقتصادی کشور است و افتتاح پروژه هایی با حدود ۳۵۱ میلیارد تومان اعتبار نشان دهنده این موضوع است. 
وی تصریح کرد: اتحاد و انسجام بین  مسئولین منطقه آزاد ارس شایسته تقدیر است و در قبال این انسجام باید از دکتر حسن نژاد تشکر کرد. 
بانک افزود: این اتحاد و انسجام باعث شده است که شاهد پیشرفت های ارس در این روزها باشیم. 
وی تاکید کرد: با توجه به همت و تلاشی که از مسئولین منطقه آزاد ارس سراغ داریم، اجازه نخواهند داد تا سرعت رشد و توسعه ارس کاهش پیدا کند. 
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در ادامه گفت: با توجه به اینکه این هفته به عنوان هفته شفافیت، کارآمدی و پاسخگویی نام گرفته است، دولت نیز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.
گفتنی است، نماز جمعه این هفته جلفا به امامت حجت الاسلام و المسلمین سنجری و با حضور مرتضی بانک، دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد حسن نژاد، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و سایر مسئولان سازمان منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا برگزار شد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.