رونمایی از سامانه جامع امور گمرکی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس

سازمان امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس با توجه به الزامات قانونی ابلاغی به گمرک‌های مناطق ویژه و آزاد کشور، تحقق دولت الکترونیک در جهت شفاف سازی و تسهیل امور گمرکی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش فرینا، این سامانه با هدف شفاف سازی فعالیت‌های گمرکی با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس رونمایی شد.
سازمان امور گمرکی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با توجه به الزامات قانونی ابلاغی به گمرک‌های مناطق ویژه و آزاد کشور، تحقق دولت الکترونیک در جهت شفاف سازی و تسهیل امور گمرکی مورد بهره برداری قرار گرفت.
مهدی یوسفی در مراسم رونمایی از سامانه جامع امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بهره برداری از این سامانه‌های نرم افزاری را گام مهمی در جهت کاهش فساد اداری و تسهیل امور اداری دانست.
یوسفی افزود: منطقه ویژه پارس از بزرگترین مناطق ویژه در کشور از نظر وسعت منطقه ای است که با این حال میزان قاچاق از این منطقه نسبت به سایر مناطق بسیار کمتر است و امید است با راه اندازی این سامانه این میزان کاهش بیشتری داشته باشد.
وی فرآیند اظهار گمرکی از راه دور و تسریع در گزارش گیری،اتصال آنی به سازمانهای ذیربط نظیر بانکها، گمرک، استاندارد،اظهار از راه دورو حذف بروکراسی زائد اداری و امکان اخذ مجوزها بصورت آنلاین را از دیگر مزیت‌های این سیستم جامع گمرکی بر شمرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو