رشد 6 درصدی حمل و نقل ریلی در بندرشهیدرجایی

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: در پنج ماهه اخیر بالغ بر سه میلیون و 788 هزار و 206 تن کالا در بندرشهیدرجایی جابجا شده که رشد شش درصدی حمل ریلی را رقم زده است.

به گزارش فرینا، محمد پورفخری، با اشاره به عملکرد پنج ماهه اداره کل در زمینه بارگیری، افزود: سه میلیون و 87 هزارو544 تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و کشورهای مشترک المنافع طی این پنج ماهه اخیر ارسال شده است.

پورفخری گفت: در زمینه تخلیه نیز به میزان پنج میلیون و 98هزارو 582 تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس،بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به عملکرد راه آهن هرمزگان، افزود: در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان طی 5 ماه اخیر سال جارس به میزان 8 میلیون و186هزارو 126 تن کالا و محمولات بوده که رشد چهار درصدی را نشان داده است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان ادامه داد: این عملکرد 5 ماهه راه آهن هرمزگان موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان سه میلیارد و 209 میلیون و 472 هزار و 731 تن کیلومتر شده که رشد شش درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

پورفخری با اشاره به عملکرد بندر شهید رجایی اشاره کرد و گفت: عملکرد بندر شهید رجایی طی 5 ماهه اخیر نیز سه میلیون و 788 هزار و 206 تن کالا بوده که رشد شش درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را شاهد بوده ایم.

وی افزود: در زمینه بارگیری کانتینرنیز با حمل 18هزار و456 TEU بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو