برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی اپتیک شمال کشور در منطقه آزاد انزلی

نخستین نمایشگاه اپتیک شمال کشور با حضور۲۰ تولیدکننده داخلی و خارجی به مدت ۳ روز در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نمایشگاه انواع عینک های طبی و آفتابی، انواع عدسی و فریم های طبی و آفتابی، تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های تولیدی با برندهای معتبر داخلی و خارجی به نمایش درآمده و این نمایشگاه فرصتی مناسب به منظور ارائه پیشرفت‌ها، نوآوری‌ها، اختراعات و ابداعات جدید این صنعت بوده است.

از دیگر اهداف این نمایشگاه تخصصی آشنا شدن سرمایه گذاران و تجار این صنعت با مزایای تولید و تجارت در منطقه آزاد انزلی بوده تا با ایجاد واحد های تولیدی در این منطقه از ظرفیت ها، مزایا و معافیت های منطقه آزاد در تولید و صادرات محصولات بهره مند شوند و با آغاز بکار مجموعه های تولیدی فرصت شغلی مناسبی برای جوامع محلی ایجاد شود.

گفتنی است تعداد زیادی از مردم از عینک های طبی و آفتابی استفاده میکنند و با توجه به اینکه ایران در بخش تولید عدسی های عینک با تکنولوژی پیشرفته در جایگاه مناسبی قرار دارد، با برگزاری این نمایشگاه و دعوت از تولیدکنندگان کشور ترکیه تلاش شده است تا ضمن جذب سرمایه گذاران خارجی به منطقه آزاد انزلی، زمینه همکاری و تولید مشترک در این منطقه فراهم شود تا در عرصه تولید فرم های عینک طبی و آفتابی نیز کشور ایران جزو برترین های این صنعت معرفی شود.

لازم بذکر است با توجه به وجود مواد اولیه در کشور، پتانسیل تولید محصولات اپتیک با توان متخصصان داخلی مهیا بوده و همچنین بازار مصرف گسترده در کشورمان ،کشورهای منطقه و حاشیه خزر این فرصت را فراهم ساخته که سرمایه گذاری و تولید در منطقه آزاد انزلی در این زمینه از مزیت گسترده ای برخوردار باشد و این نمایشگاه گامی مهم در جهت ورود به تولید محصولات اپتیکی و صادرات آن به کشورهای همسایه تلقی میشود

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو