همایش سراسری طعم خوش ریاضی در چابهار برگزار می‌شود

دبیر علمی همایش طعم خوش ریاضی گفت: برای دومین سال پیاپی همایش سراسری طعم خوش ریاضی به‌صورت منطقه‌ای به‌میزبانی دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، ملوک خاتون بزرگزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: این همایش با هدف کشف استعدادهای ریاضی و برنامه‌ریزی برای پرورش آنها برای دومین سال پپاپی با حمایت و به‌میزبانی دانشگاه بین‌المللی چابهار آبان ماه امسال برگزار می‌شود .

بزرگزاده گفت: به‌دلیل تجربه موفق در برگزاری این همایش در سال گذشته، امسال این همایش به‌صورت منطقه‌ای با تاکید بر استان‌های همسایه سیستان و بلوچستان و با حضور یکی‌از اساتید به‌نام ریاضی و خالق شهر ریاضی پروفسور میرزاوزیری برگزار خواهد شد.

مدیر پژوهش دانشگاه بین‌المللی چابهار افزود: در این همایش مسابقات و دورهمی‌های ریاضی میان دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود؛ از جمله مسابقاتی که در این همایش برگزار می‌شود مسابقه شهر ریاضی میان دانش‌آموزان مقاطع متوسطه و دانشجویان است که در صورت پیروزی در این مسابقه علاوه‌بر هدایای جوایز نقدی تیم‌های برگزیده در صورت قبولی در دانشگاه فردوسی مشهد بورسیه این دانشگاه خواهند شد .

دبیر علمی همایش طعم خوش ریاضی گفت: برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و هم‌چنین دانشجویان دانشگاهی هم برنامه‌ها و مسابقه‌هایی پیش‌بینی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به مسابقه جزیره ی گنج و فوتبال ریاضی اشاره کرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو